Veel gestelde vragen

Hoe kan ik klant worden  ?

  • MAESO B.V. levert alleen  B2B  ,dus bel ons op T : 033-4669438 ( is sneller en we hebben gelijk persoonlijk contact ) of via de mail ( info@maeso.nl )
  • Belangrijk ! je dient wel ingeschreven te staan bij de Kamer van Koophandel.

Ik heb een vraag over mijn bestelling en/ of factuur ?

  • Je kunt ons per mail op info@maeso.nl of telefonisch bereiken op T : 033-4669438

Ik ben mijn wachtwoord kwijt ?

  • Via de website vraag je eenvoudig een nieuw wachtwoord aan.

Wat zijn jullie openingstijden ?

  • Vanaf 8.00 t/m 18.00

Kan ik mijn bestelde goederen afhalen ?

  • Wij hebben geen mogelijkheid om af te halen je bestelde goederen worden bezorgd met eigen vervoer , Postnl en / of DHL

Hoe kan ik bij jullie bestellen ?

  • Je kan bij ons telefonisch bestellen en / of via de mail.

Ik heb een spoedbestelling wat kan ik doen ?

  • Bel ons zo snel mogelijk ( T : 033-4669438 ) en we kijken gelijk of je kunnen helpen.
Onjuiste of onvolledige levering ?
  • Een produkt wat wel op de pakbon staat vermeld , maar niet is geleverd noemen we manco.Voor het melden van manco mail ons gelijk o.v.v. 
        bedrijfsnaam en pakbonnr. en vermeld het ontbrekende artikel.

Welke betaalmogelijheden zijn er ?
U kunt betalen via :
  • IDEAL 
  • BANCONTACT
  • Op rekening 
Ik wil op rekening betalen ?
  • Dit is mogelijk na accoord van onze kredietverzekeraar en/ of afdeling Finance.
  • MAESO B.V. is ten alle tijde gerechtigd de betalingscondities aan te passen.

Kan ik als particulier bij jullie bestellen ?

  • Helaas is dat niet mogelijk , om bij ons te kunnen inkopen dien je ingeschreven te staan bij de Kamer van Koophandel.

Wanneer betaal ik bezorgkosten ?

  • In heel Nederland gratis bezorgen vanaf 225 euro excl. behalve de Waddeneilanden. 
Wat zijn de bezorgkosten voor het buitenland ?
  • Vraag naar de tarieven

Zijn jullie producten MVO ?

  • Veel van onze producten zijn MVO maar veel ook niet , vraag naar de mogelijkheden wij denken graag met je mee.